REGULAMENT COVID 19

  • Accesul în spațiul Lasertag Cluj se face doar pe bază de programare!

  • Respectând legile în vigoare, permitem organizarea evenimentelor private cu minim 8 și maxim 55 de persoane ( 5 persoane, personalul nostru)

  • Avem rugămintea să ajungeți cu 5 minute înainte de începerea evenimentului, nu mai reped. Pentru intrarea în spațiul nostru se va folosi liftul, iar pentru părăsirea locației scările, ca să evităm aglomerația.

  • La sosire este obligatoriu semnarea regulamentului Covid 19 și completarea listei participanților.

  • Accesul este permis, doar persoanelor care poartă mască!

  • La intrare este obligatoriu dezinfectarea mâinilor cu soluțiile puse la dispoziție.

  • Participanții evenimentelor sunt obligați să respecte distanțarea și purtarea măștii în arenele noastre pe tot parcursul evenimentului.

  • Toate spațiile noastre (arenele, recepția, săliile părinților, băile) sunt dotate cu soluții de dezinfectare mâini și vor fi igienizate, dezinfectate, aerisite între evenimente, inclusiv clanțele ușilor, liftul, obiectele din interior.

  • Vă recomandăm să efectuați plata cu cardul.

  • Vă rugăm să NU participați la evenimentele private, dacă aveți simptome de răceală, stănut, tuse, dificultăți de respirație, febră sau ați intrat în contact cu o persoană diagnosticată cu Covid 19.

 

 

Conducerea Laser Tag Cluj

pngegg(3).png