REGULAMENT COVID 19
-
Accesul în spațiul Lasertag Cluj se face doar pe bază de programare!
-
Respectând legile în vigoare, permitem organizarea evenimentelor private cu minim 8 și maxim 55 de persoane ( 5 persoane, personalul nostru)
-
Avem rugămintea să ajungeți cu 5 minute înainte de începerea evenimentului, nu mai reped. Pentru intrarea în spațiul nostru se va folosi liftul, iar pentru părăsirea locației scările, ca să evităm aglomerația.
-
La sosire este obligatoriu semnarea regulamentului Covid 19 și completarea listei participanților.
-
Accesul este permis, doar persoanelor care poartă mască!
-
La intrare este obligatoriu dezinfectarea mâinilor cu soluțiile puse la dispoziție.
-
Participanții evenimentelor sunt obligați să respecte distanțarea și purtarea măștii în arenele noastre pe tot parcursul evenimentului.
-
Toate spațiile noastre (arenele, recepția, săliile părinților, băile) sunt dotate cu soluții de dezinfectare mâini și vor fi igienizate, dezinfectate, aerisite între evenimente, inclusiv clanțele ușilor, liftul, obiectele din interior.
-
Vă recomandăm să efectuați plata cu cardul.
-
Vă rugăm să NU participați la evenimentele private, dacă aveți simptome de răceală, stănut, tuse, dificultăți de respirație, febră sau ați intrat în contact cu o persoană diagnosticată cu Covid 19.
Conducerea Laser Tag Cluj
.png)